قدرتمندترین زوجهای دنیا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ خود خودتون خوش اومدید...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 9131
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1



همیشه عاشق
عاشق وشبگرد...






 ملیندا گیتس و بیل گیتس

  قدرتمندترین زوج های دنیا

به گزارش پرشین وی با ثروتی بالغ بر 67 میلیارد دلار، بیل گیتس ثروتمندترین مرد آمریکا است و حتی می توان گفت که او دست و دلباز ترین فرد در دنیا نیز محسوب می شود. بیل گیتس و همسرش ملیندا بنیادهای خیریه اداره می کنند. بنیاد این زوج سال گذشته 3.4 ملیارد دلار با هدف ریشه کن کردن فلج اطفال در سطح جهان تا سال 2018 هزینه کردند و تا سال 2020 به 120 میلیون زن وسایل مدرن پیشگیری می رسانند و به این منظور سالانه 140 میلیون دلار اهدا می کنند.


 جی زی و بیانسه

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 این زوج قدرتمند هنری رابطه نزدیکی با زوج اول ایالت متحده امریکا دارند، این سوپر استارها در طول دورجدید انتخابات ریاست جمهوری امریکا سهم زیادی در جذب آراء برای رای آوردن اوباما داشتند و بیانسه سرود ملی را در مراسم افتتاح ژانویه اجرا کرد. جی زی در توری که با جاستین تیمبرلیک داشت مبلغ تخمینی 100،000 دلار در هر برنامه اش به دست آورد و بیانسه نیز در تور دور دنیای خود مبلغ های قابل توجهی به دست می آورد.


 شی جین پینگ و پنگ لیوآن

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 پنگ لیوآن دومین همسر رئیس جمهور چین شی جین پینگ است.این بانوی اول قبلا سوپراستار موسیقی بوده است و گاهی به شوخی می گوید که او مشهورتر از شوهرش است: "شی جین پینگ چه کسی است؟ او شوهر پنگ لیوآن است"


 آنجلینا جولی و بردپیت

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 زوج برانجلینا از زمان نامزدی شان، همه گوش به زنگ مراسم عروسی آنها هستند، به گزارش پرشین وی ولی آنها همچنان حرفی از برنامه های خود نزده اند. در ماه می 2013 آنجلینا مقاله ای را در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد که در آن افشا شد او تحت عمل جراحی برداشتن سینه قرار گرفته چرا که حامل ژن معیوبی بود که منجر به سرطان سینه می شد. در آن مقاله او از برد پیت به خاطر "عشق و حمایتش " تشکر کرد و برد پیت نیز بعدا این تصمیم او را "کاملا قهرمانانه" خواند.


ماریسا مایر و زاکاری بوگ

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 مدیر اجرایی سایت یاهو ماریسا مایر و بوگ وکیل سابق در سال 2009 ازدواج کردند. در ماه سپتامبر این زوج قدرتمند صاحب پسری به نام مک آلیستر شدند.


 هیلاری و بیل کلینتون

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و وزیر امورخارجه اسبق هیلاری رودهام کلینتون با وجود آنکه دیگر مقام های سابق خود را ندارند ولی هنوز هم از تاثیرگذارترین زوج های دنیا محسوب می شوند. خانم کلینتون در هر سخنرانی مبلغ 200،000 دلار دستمزد دریافت می کند. رئیس جمهور اسبق نیز اکنون بر روی شرکت "Global Intiative" خود متمرکز شده است.


 

جرالد پیکه و شکیرا

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 شکیرا خواننده کلمبیایی و نامزد فوتبالیستش جرالد پیکه در ماه ژانویه صاحب پسری به نام میلان پیکه مباراک شدند. شکیرا که سفیر یونیسف نیز است یکی از داوران برنامه "The Voice" است و به گزارش پرشین وی پیکه نیز در تیم اف سی بارسلونا که یکی از پردرآمدترین تیم ها محسوب می شود بازی می کند و یکی از مشهورترین ورزشکاران اسپانیا است.


 

پاتریزیو برتلی و میوکا پرادا

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 مویکا پرادا 64 ساله در صنعت مد تبدیل به یک اسطوره شده است و با شوهرش برتلی 67 ساله شرکت تولید کالاهای لوکس و پوشاک را راه اندازی کرد. پرادا طراح اصلی شرکت و برتلی مدیریت اجرایی شرکت را برعهده دارد . ارزش تخمینی ثروت این زوج بالغ بر 19 میلیارد دلار است.


چر وانگ و ونچی چن

  قدرتمندترین زوج های دنیا

 خانم میلیاردر چر وانگ، شرکت ساخت موبایل HTC را در سال 1997 راه اندازی کرد. شوهرش چن رئیس هیئت مدیره HTC است و همچنین یکی دیگر از شرکت های او در تکنولوژی VIA را اداره می کند.



نظرات شما عزیزان:

sherlock
ساعت11:35---10 مرداد 1392
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه انصافآ وبتون خیلی قشنگ نمیخوام تعریف و تمجید الکی بکنم واقعا قشنگ
شما هم لطفا بهم سر بزنید و نظرتون بگید وخوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : عاشق شبگرد...